Najczęściej zadawane pytania
- nieodpłatną pomoc przy zakładaniu działalności (wybór formy opodatkowania, wypełnienie dokumentów rejestrowych CIDG oraz zgłoszeniowych do ZUS i US),
- prowadzenie księgowości przez 2 miesiące GRATIS,
- zmniejszenie kosztów,
- oszczędnośc czasu,
- bieżącą analizę przychodów i kosztów oraz sprawny system komunikacji z Klientem,
- rzetelne i terminowe wypełnianie obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów.
Priorytetem jest dla nas wysoka jakość świadczonych usług i w tym obszarze chcemy być konkurencyjni. Kierując się indywidualnym podejściem do każdego z naszych Klientów, ostateczną wartość usług zawsze ustalamy w drodze negocjacji z Klientem, uwzględniając bieżący zakres prac w kontekście Państwa oczekiwań i potrzeb, specyfiki działalności, ilości dokumentów, pracowników.
Ramowy cennik naszych usług przedstawia się następująco:
- Zakładanie działalności gospodarczej – Bonus na start-GRATIS.
- Pełna księgowość – prowadzenie wszystkich wymaganych przepisami ewidencji księgowych – od 500 zł.
- Podatkowa księga przychodów i rozchodów – prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów – od 120 zł.
- Ryczałt ewidencjonowany – prowadzenie ewidencji przychodów zryczałtowanego podatku dochodowego – od 100 zł.
- Kadry i płace – prowadzenie akt osobowych pracowników, w zakresie wynikającym z prawa pracy – od 25 zł/os.
Ważne!
Dla tych z Państwa, którzy zdecydują się na współpracę z naszym biurem oferujemy atrakcyjny pakiet startowy, w postaci rabatów i upustów, w pierwszych dwóch miesiącach prowadzenia księgowości.
Prawa i obowiązki klienta jak również biura rachunkowego są w prosty sposób określane w umowie, którą podpisujemy przed przystąpieniem do współpracy.
Tak, wypełniamy roczne zeznania podatkowe. Klienci, z którymi mamy podpisaną umowę współpracy nie ponoszą z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
Tak, po udzieleniu odpowiednich pełnomocnictw biuro wysyła dokumenty do urzędów, klient również otrzymuje informacje o wysyłce dokumentu.
Sprawą oczywistą jest, że za błędy popełnione przez biuro odpowiada biuro. Posiadamy rozszerzone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w PZU S.A.
Tak, nawiązanie współpracy jest możliwe każdym momencie. Istotne jest jednak dostarczenie do biura dotychczasowej dokumentacji.
W zawieranych umowach stosujemy miesięczny okres wypowiedzenia umowy. W uzasadnionych sytuacjach losowych, na Państwa prośbę, okres ten może zostać skrócony.
Dokumenty można dostarczyć w dowolnym momencie, w godzinach pracy biura. WB Biuro Rachunkowe w Łomży, przy ul. Księżnej Anny 23 lok.6 czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 – 16.00. Jeżeli chcą Państwo, abyśmy poświęcili więcej czasu, na przykład na omówienie ważnych spraw związanych z prowadzoną działalnością, prosimy o krótki telefon w celu umówienia się.